lördag 5 september 2009

Lovely Lördag

Jag vet inte hur man ska tolka min drömmar som, men nyss, innan jag vaknade, så hade jag tydligen sprungit till Vasaplan, för att hinna med 2:an. Pratade med Rickard i telefonen, och informerade honom att det skulle komma en buss på 10 min. Väl framme, så stod han och pratade med någon skum gubbe. Jag hade druckit upp alla mina öl för länge sedan, så jag fick en burk av valfri sort av Rickard. Men, då blev jag gnällig, för det var för lite öl i burken (som av en konstig händelse var genomskinlig), så jag och Rickard bestämde oss för att reklamera denna. Sedan vaknade jag, av sms. Tur var väl det, för annars vet jag inte hur drömmen hade slutat.

Nu har jag nyduschad och kvicknat till något sånär. Funderade över vad jag ska göra nu. Ingen vits att sätta sig och teckna, eftersom hela min hjärnaktivitet har inte kommit igång än till 100%. Iofs, gör den nånsin det? *ser fundersam ut*. Tror jag spelar lite bejeweled på Facebook. Träning var det tänkt sen eller? Huuuja ... jag som tänkte gå till kylen och snusa på burkarna ... *smäll på fingrarna*.

Blir en kalas dag det här, säkerligen, trots avsaknaden av solen.

1 kommentar:

Fredrik sa...

Tycker inte riktigt om att du ligger 1800 före mej den här veckan i Bejeweled...ska försöka "rätta" till det... :)