tisdag 29 september 2009

Mobilfel

Jag har redan upptäckt några fel med min mobil ... *morrar*. Men, var det väntat eller? Dels så verkar den inte känna av radiostationernas rätta frekvenser. Så att "Rockklassiker", som jag alltid lyssnar på, vill tydligen finnas under samma frekvens och namn som "Mix Megapol". Lagomt skoj. Nu har jag även märkt att när jag ska trycka in sifferkommandon, vid tex telefonbanken eller talsvar, av olika slag, så vill mobilen för varje siffra jag försöker trycka, gå in under mitt fotoalbum. Så, jag får aldrig dit mina siffror =(. Vi får väl se vad som händer härnäst.

2 kommentarer:

r1ll0.blogspot.com sa...

Låter ändå som förhållandevis små barnsjukdomar. Men det med telefonbanken lät skumt...

Lindsey sa...

Rickard: Just wait and see ... har bara haft mobbisen knappa veckan så ... än finns det utrymme och tid för missöden och stora barnsjukdomar =P.