tisdag 1 september 2009

Inredningslust

Jag sitter här som bäst och kollar på tapeter, möbler och textilier. Jag fick sådan enorm lust att göra en totalmakeover på min lgh. Jag vet att det är en HR, men ska jag nu liks bo kvar på obestämd tid, så kan jag ju åtminstone göra det mer personligt och så trevligt som det går. Badrummet är jag relativt nöjd med, förutom att jag behöver en hylla eller liknande. Har sett en hos IKEA, och även Mio. Sedan vill jag ha ha en Malm sängram, sett ett snyggt vardagsrumsbord, som ni såg i tidigare inlägg. Jag vill byta ut alla mina ekfanérmöbler mot mörk i valnöt. Sååå snyggt.

1 kommentar:

Önblad sa...

Ja visst är det fint med mörka möbler. Har aldrigt tyckt om ljusa.
Det kliar i fingrarna på mig med. Nu vill jag var färdig ute så jag kan börja inne. Åååå, man blir ALDRIG nöjd, suck.