måndag 7 september 2009

Är det måndag redan?

Jahapp, då var vi här igen, måndag, usch och fy. Jag har sovit väldigt gott i natt utan klåda eller mardrömmar. Så, helt otroligt faktiskt, och jag vaknade utsövd =). Ska strax bege mig ut på en Broarna runt i det fina höstvädret. Slängt in en maskintvätt och plockat fram lite köttfärssås ur frysen.

Bett att få ändra i schemet, då det är tänkt att jag ska jobba 6 dagar denna vecka och följande vecka 10 dagar. Så, vore skönt med kommande hel helledigt, så jag kan ladda batterierna därefter. Idag och imorgon har jag dock korta kvällspass 16-22. Denna lönen som kommer, tänker jag tanka på busskortet igen. Det har gått åt mer pengar än jag trodde för kontantbiljetter och jag tycker fortfarande inte om tanke på att gå hem i mörkret efter jobbet.

Blir ett gympass också idag innan jobbet, trots att jag fortfarande är lite mör i musklerna sedan lördagens ganska hyffsade pass ändå ...

Inga kommentarer: