onsdag 16 september 2009

Drömmar

Att krypa upp nära dig i soffan, under ett stort fluffigt täcke, en ruggig höstkväll, och bara mysa framför tv:n. Lite chips och läsk, att mumsa på, och njuta av varandras sällskap, tills man somnar i varandras famnar.

Att vakna upp i sängen, med dig vid min sida, kunna dra fingrarna genom håret och låta fingrarna smeka över ryggen. Kyssa varandra godmorgon, och veta att även nästa morgon kommer du finnas kvar där vid min sida.

Att varje dag veta att jag är älskad av dig, och du är bara min, och det finns inget som kan skilja oss åt. En framtid, där du och jag alltid kommer ha varandra.

Det är vad jag drömmer om

"At times I want to break you And drive you to your knees
At times I want to Break through And hold you endlessly

And sometimes when we touch The honesty's too much That I have to close my eyes and hide
I wanna hold you till I die Till we both break down and cry I wanna hold you till the feelings subside "

(Kunde ju liks fortsätta på det deprimerande spåret när jag ändå håller på - se inlägget under)

Inga kommentarer: