måndag 21 september 2009

Godnatt i stugan

Jahapp, efter några timmars menlöst spelande, ugglande framför tv:n och annat oviktigt vetande, så har det då blivit dags att krypa till kojs.

Delger er med bilden till höger. Och jag säger då det, att jag aldrig lär mig att se normal ut. Endera ska det plutas med läpparna, eller så ska det på något fånigt, brett leende, som får Steven Tyler att gråta och hans mun, verka som en misslyckad restylane-injektion.

Sammanfattningsvis och till mitt sanna försvar, tar jag till mitt gamla, egenhändigt, egenkomponerade fras: "Jag är söt som likör, lyxig som champagne, het som tequila, men betydligt roligare dagen efter"

P.S. Grannen ovanpå skulle behöva ny säng, för fjädrarna håller på att lossna, låter det som. Eller så är det skruvarna i grannens hjärna och hennes toyboy för kvällens mini-tjong som behöver gängas fast igen. Hur som, hittar ni lämpliga delar, hör av er till mig, så förmedlar jag mer än gärna detta vidare till fröken hej-kom-och-hjälp-mig D.S

Inga kommentarer: