fredag 25 september 2009

Ärad vare nokian

Så äntligen har jag då hittat rätt. Precis som med karlar, så ska man tydligen tyvärr tampas med ett gäng stolpskott. Offrandes massa dyrbar tid, pengar och rabbla igenom hela vokabuläret, innan man äntligen hittar Mr Perfect ;O). Jag fullkomligen älskar min nya leksak och den gör hittills allt det jag ber den om. Jag har bara två funderingar; "Vem fan är Ellen i min talfunktion?" och "Hur länge dröjer det innan jag får lämna in mobilen på service pga diverse barnsjukdomar och andra åkommor?". Spänningen är olidlig och den som lever får se ;O). Än sålänge är jag nöjd, kameran är suverän, alla spel som finns med, och jag får väl klura på vad Ellen gör för nytta =).

Dags att krypa ner i lådan, känner redan att fötterna börjar klia =(. Blir med andra ord ytterligare en sömnlös natt med skinnlösa fötter som resultat imorgon =(.

Inga kommentarer: