fredag 4 september 2009

Höst (o) väder

Fy fan vilket väder det är ute. Jag överdriver inte när jag säger att det öser ner utanför mitt fönster. Jag har inte ens ett fungerande paraply. Nej, fy fan, jag går och lägger mig och kryper ner under varma, och gosiga täcket igen. Tänker aldrig mer vakna upp mig ...

Och till ni där ute (ni vet vilka ni är), som snackar bakom ryggen på mig, med åsikter som att jag gnäller jämt, är på dåligt humör, klänger efter person m.m. Jag har aldrig bett om era åsikter, och om jag nu är så förbenat störande enligt er. Sluta läs min blogg, sluta låtsas vara trevlig mot mig i övrigt. Ni behöver inte göra till er, bara för att ... jag behöver inte sådana människor som er i mitt liv iaf.

God Natt ! ! !

1 kommentar:

Anonym sa...

hej du, jag vet inte om jag har drömt eller inbillat mig men visst skrev du ett mess till mig tidigare, jag skulle till att svara på det men hittade det inte i telefonen... jag är för tillfället väldigt Förvirrad och en aningen senil. jag hoppas det inte var något som var jätte viktigt du ville ha svar på. ha det gott