onsdag 16 september 2009

Bad night

Jag vet inte vad som är fel riktigt, men det känns nästan som att jag är utarbetad. Jag är så fruktansvärt trött om mornarna, pga att jag inte får sova ut på nätterna. Sedan framåt eftermiddagen på jobbet är jag helt färdig. Jag får blackouter, och minns inte vad jag gjort eller vad jag var tänkt att säga för två sekunder sedan. Skitjobbigt ... Skulle behöva vara ledig på obestämd tid ...

Nu har jag smällen, jag fick höra igår, att grubbla över med. Alltid är det något. Sedan säger folk: "det kommer vända". Och seriöst, utan att låta negativ nu: "jag tvivlar". Jag tror på fullaste allvar att jag inte är menat att ha tur i något, varken spel, kärlek, karriär osv ...

Nu går jag mina broarna och hoppas att jag inte trillar i älven, eller tappar vikterna över mig, på gymet sedan.

Inga kommentarer: