söndag 27 september 2009

Söndagsbråk hos grannen

Jahap, så var hon igång igen då. Jag har mina teorier om vad som försigår där uppe. Endera så har min granne ett väldigt osunt förhållande. Dr Phil skulle förmodligen råda min granne att göra slut med sin sk pojkvän, med tanke på all vrålande, kastandes av möbler, slängades i dörrar osv som sker där uppe. Eller så har hon väldigt svårt att samsas med sina potentiella casanovor. Hon drar med någon hem från krogen, vaknar upp dan efter och hittar en jätteanskrämlig karl i sängen och skyller allt på honom, att det är hans fel. Hursomhelst, så är det väldigt jobbigt att höra och jag är säker på att en vacker dag, om jag bor kvar, så kommer hon att slå sönder golvet, dvs mitt tak ... och den dan vill inte jag hamna underst.

Dags att göra sig iordning och bege sig på Hemköp en sväng ...

Tjabba dåååå

Inga kommentarer: