onsdag 3 juni 2009

Vädret har startat krig mot mig

Det är förvisso en överdrift att påstå att det är ett underbart vår- och sommarväder idag. Men, jag trodde åtminstone i min enfald att den där runda och gula saken på himlen, även kallad sol, skulle göra sitt jobb idag, nämligen att lysa och värma. Men, nejdå, solen kände för att bara temporärt visa sig och istället locka fram en arme av hårda och vita saker, som gör ont. Vissa kallar det hagel, jag kallar det skitväder och när det sedan övergår i piss-regn, jag då är jag INTE glad eller nöjd för den delen.

Eftersom jag är så förbannat tjurig, så tänker jag inte låta detta förbannade väder förstöra min kväll. Nej, jag tänker placera mitt bortdomnade arsle på en stol nere på Sjöbris och sörpla guld-bubbel. Så det så ! ! ! I rätt sällskap, så blir det nog kalas iaf ;O). Eller vad tror du, Rickard?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ni är ju inte direkt tillsammans du och rickard, orka vara så efterhängsen. Eller har du ensamrätt på han?;-)

r1ll0.blogspot.com sa...

Men orka kommentera anonymt och lägga dig i

Erika sa...

Någon som är avundsjuk på dig Linda?
Sådana människor gillar jag att reta. Då överdriver jag saker och ting så att de blir ännu mer upprörda, hehe!

Lindsey sa...

Erika: Hehe ... du får reta på bäst du vill bästaste bästis ;O).

Lindsey sa...

Rickard: Ja, tydligen har anonym inget bättre för sig i sitt liv. Så, får väl ta cred för att anonym offrar tid för att läsa min blogg =P.