onsdag 24 juni 2009

Dagens göromål

Varit på DNA och lämnat in de skor, som jag köpte i förrgår. Det lossnade bitar från sulan och klacken har slitits ner efter att jag använt dom endast 2 dagar. Tjejen i butiken sa att hon skulle lämna in skorna till skomakare, då dom skulle avgöra om det var att jag själv slitit ner dom eller om det skulle gå på reklamation. Försökte motsäga mig henne, men hon slog dövörat till. Jag tänker åtminstone inte betala för nån jävla skomakare, för att DNA väljer att lämna in skorna. Skorna kostade 349:-.

Sitter på jobbet nu och tagit mitt första samtal, såklart en arg kund. Även varit på gymet idag och kört ett härligt axelpass. Lööööv axlar .... =). Längtar till min korta lediga helg ... Snart fyller jag år också .... yeeeey.

En sak till, HATAR MYGGOR ... har fan mängder med myggbett på hela kroppen ... bläää ...

3 kommentarer:

r1ll0.blogspot.com sa...

Man tycker ju att skorna skulle hålla 3 dagar för det priset... :)

Anonym sa...

Hej Linda!hamnade in på din bloggsida genom facebook och upptäckte det du skrev om skorna som slitits ned på två dagar.jag jobbar själv i skobutik sen fem år tillbaka och här ska du få höra hur reglerna är enligt skoreklamationer. Butiken har som skyldighet att laga skorna (kostnadsfritt för din del)om klacken slitits för mycket under två veckor och det har dom ju uppenbarligen, alltså har tjejen i butiken fel.däremot har butiken rätt att ta dom till skomakaren först och främst innan reklamation görs och oftast går det ju att laga en klack:) sulan låter som att det kan vara lite svårare att fixa.men stå på dig när det gäller klackarna.du har rätten på din sida där,bara du har kvittot kvar också:) ha det bra//Marielle Lundberg

Lindsey sa...

Marielle: Hej, först undrar jag, är det Marielle som jag gick i skolan med i Solle? Kul isf =). Hoppas allt är kanon med dig. Ang. skorna så ringde DNA, och dom skulle stå för kostnaden hos skomakaren =).