onsdag 10 juni 2009

Jag är bara jag

Det är så otroligt lätt att döma ut en människa på förhand, baserat på rykten, lögner och skitsnack, som man fått höra. Istället för att faktiskt lägga ner lite tid och lära känna personen ifråga. Jag undrar, vad är det för människor, som tycker att det är accepterat att bete sig på detta sätt? Med tanke på att de själva propagerar för äkta vänskap och om hur man ska vara och inte vara. Varför sätta upp regler och dikera ut ett levnadssätt, då de själva inte kan följa detta?

Som ni märkt, så har jag numera skyddat bloggen, då det förekommit så otroligt mycket lögner, skitsnack och personagrepp mot mig ... så detta var tyvärr det enda sättet, tillsvidare. Jag tycker det är otroligt tråkigt, att jag måste ha min blogg skyddad, då jag VET att det är oerhört många som älskat att följa min blogg, från hela världen. Folk som kontaktat mig, och sagt att de, förvisso inte känner mig, men tycker att min blogg varit givande och intressant läsning. Nu kan de inte längre läsa den.

När man tror att det inte kan komma mer ... så faller nästa lögn över en som ett oväder.

2 kommentarer:

r1ll0.blogspot.com sa...

Jopp, det är tråkigt. Men det finns ju olika sätt att släcka en eld på, och ett är att ta bort bränslet som när den, i detta fall din blogg.
Förhoppningsvis kan du öppna den igen när folk lärt sig att sköta sig själva.

Anonym sa...

Vissa borde verkligen engagera sig mer i sitt eget liv än i andras!