lördag 6 juni 2009

Inflyttningsfest

Det har varit en minst sagt innehållsrik kväll. God buffé och otroligt trevlig underhållning, som vi mestadels stod för själva. Neijebro utmanade mig i armbrytning, don't ask me, why me. Men men, jag vann inte, men fick credit. Jag har utmanat honom att ge mig revansch om sisådär ett halvår max. Då ska jag knäcka honom =P. En sväng till Invito blev det också, men jag stannade inte sålänge. Kände att jag dagen på jobbet började göra sig påmind och jag var väldigt trött. Men roligt hade jag, om nånting =). Dags att krypa till kojs nu. Jag är INTE avis på de av mina teamkollegor som ska jobba imorgon. Over and out.

Bild1: Peter, Marie, Emelie och Lovisa
Bild2: Peter, Emelie, Tobbe och Jonas (Wella)
Bild3, Jonas (Wella), Jocke och Matilda på Invitos dansgolv

Bonusbild: Peter, Andreas, Marie, Emelie, Lovisa, Tobbe och andra människor

Inga kommentarer: