torsdag 18 juni 2009

Riktigt sugig dag

Idag är en sådan dag då jag stör mig på allt och alla och är på riktigt pisshumör. Jag är snorless på TPH, som aldrig kan hålla sig det dom lovat angående leveransen av min mobil. Jag är skitirriterad på vissa personer, som bara ska ha och ha och man ser knappt röken av att nånsin ge nåt tillbaks, förutom nån sällsynta gång. Fast, det är ungefär som att ge en säck med guld och få ett äpple tillbaks. Min förkylning kan sticka och brinna, för nu vill jag vara frisk, kunna gå till jobbet, umgås med folk, slippa snörvla, hosta och ha ont i huvudet. Hatar min kropp, för det ömmar i bröstvårtorna, eller snarare, det känns som att någon tagit en sekatör och nypit åt, det krampar och hugger nåt så in i nordens i sidan och det bränner över hela livmodern. Hmm, har jag glömt nåt? Ja, jag hatar bloggsidor som "Kissie", vem fan tror hon att hon är ... helt jävla pundad i huvudet, eller så är det bara spel för galleriet. En urblåst blond snorunge är hon iaf. Som att inte det vore nog, så har ljudet försvunnit från mina videoklipp i bloggen.

Nu ska jag ha ett Coca-cola glas med öl i ... ! ! !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ta ett glas för mig med. :D

Erika sa...

Jag läste coca cola med öl och tänkte att nu har hon väl ändå blivit helt galen ;)
Så går det när man läser för snabbt.

Kramis.