lördag 6 juni 2009

Underbara Gnugettor




Detta underbara gäng, mina arbetskollegor. Jag kunde inte ha önskat mig bättre vänner att jobba ihop med. Vi är ett otroligt tight gäng och vi är alla ense om att vi trivs kalas ihop och har jätteskoj på jobbet. Om ni undrar över gesterna på översta bilden, så är det tänkt att varje person skall agera en bokstav och tillsammans bilda ordet Glocalnet =). Bilderna är för övrigt tagna från avslutningsfesten hos Jonas, fredagen där då vi hade våran sista utbildningsdag. Jag är så glad att Jonas mailade över dessa bilder just ikväll ... jag behövde verkligen muntras upp lite =). Btw, Gnugett rules ;O).

2 kommentarer:

Jenny sa...

Va faan... Äre int simon på bilden?? :D a veeeeeeeeery old ex boyfrind.. haha! Vi va typ tillsammans då jag va 14 :D Du ska se hur han såg ut då :P

Lindsey sa...

Jenny: Jepp, det är Simon =).