onsdag 10 juni 2009

En natt av tårar och smärta

Det här har varit den plågsammaste natten på mycket länge. Jag har haft sådana obeskrivliga smärtor längs med hela livmodern att jag har bara gråtit av förtvivlan. Har kännt av detta under snart 1 mån tillbaks, men inte alls på denna nivå. Somnade tills slut, antagligen av utmattning och jag är enormt glad att jag inte ska jobba idag. Känner fortfarande av smärtorna och misstänker att de kommer att byggas upp under dagen här. Det känns föga intressant att gå till VC eller Kv.Klin, då jag vet att de med största sannolikhet inte gör et dyft åt saken. Jag vet sedan tidigare besök hos dom.

Hoppas ni andra får en kanondag iaf.

1 kommentar:

önblad sa...

MEN VA FAN!!! Det är klart att du måste gå och kolla upp det. Vet ju aldrig vad det kan vara när du har ont där. Gå genast till läkaren *ger en arg blick*

Kramiz!