tisdag 16 juni 2009

Ännu en menlös lista i brist på annat

Jag är sjuk och orkelös, men samtidigt för rastlös för att bara ligga still. Visst är jag lustig? Så, jag passar på att fylla i ytterligare en menlöst lista i mängden bla alla andra listor.

1. Hur gammal är du om fem år? 34
2. Vem var den sista du träffade? Emmeli och Lisa från jobbet
3. Hur lång är du? 150 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Terminator - Salvation (bio med Rickard)
5. Vem ringde du senast? Mariette
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Jag har så ont i halsen, vi får höras en annan dag" - Mamma
7. Vad är dagens planer? Äta glass och kurera mig, liggandes i soffan
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Hmm, det var så längesen att jag kan inte minnas
11. Vilken ögonfärg har du? Svart/brun
12. När vaknade du idag? 11:30
13. Har du någon gång hittat en katt? Hmm ... ja måste väl vara Ludde då
14. Vilken är din favoritplats? Ingen speciell så, men jag älskar havet och stranden
15. Vilken plats föredrar du minst? Småstäder
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Egen villa utanför stan
17. Vad skrämde dig som barn? Döden
18. Vem fick dig att skratta senast? Henrik - en av SU:arna på jobbet
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Naken
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två
23. Hur många landskap har du bott i? Tre. Västernorrlan, Uppland/Södermanland och Västerbotten
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja, fy fan för det
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota är härligt, men det beror på
26. Är du social? Ibland
27. Vilken är din favoritglass? Chokladglass - Rocky Road regerar fett
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala av skulder, åka och se Wrestlemania och bjuda med Rickard
29. Tycker du om kinamat? Ja, men älskar Sushi mer
30. Tycker du om kaffe? Ja, lätt beroende, men det är eg inge bra för min mage
31. Vad dricker du till frukost? Herbashake
32. Sover du på någon särskild sida? Oftast på mage
33. Kan du spela poker? Hmm, mja, men har inget pokerface
34. Tycker du om att mysa? Ja absolut
35. Är du en beroendemänniska? Hmm, jag är beroende av vissa saker, ja, men beroendemänniska?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Neeeh =(
37. Vill du ha barn? Absolut, det har jag kännt ett bra tag nu
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, spanska, tyska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Hmm, neeeh, tror faktiskt inte det
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Hmm, vette fasiken, jag spenderar dom gärna på vissa utvalda som jag bryr mig om ;O)
42. Äger du dyra smycken? Ska vara mina klockor då, men annars är jag ingen direkt smyckesbärare
43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En läkerol - Salmiak
44. Vem är den roligaste människan du känner? Hmm, vet inte riktigt ...
45. Välj ett ärr på din kropp? Bara ETT, jag har ett ärr på vardera knäskål. De fick jag dels då jag ramlade på en tröskel hos Gisela, då jag var där på barnkalas. Det andra ärret fick jag då jag försökte väjja med cykeln för en springande labbe. Har ett stort ärr över ena ögonbrynet, sedan jag krockade in i Annikas skalle, då vi lekte grodor
46. Vad har du för ringsignal? Voices - Rev Theory, dags att byta tror jag
47. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Neeeh, tror tyvärr inte det
48. Flirtar du mycket? Neeeh, faktiskt inte ... jag har inget intresse av det nu
49. Vart togs din profilbild för din blogg? Jag tog den själv framför datorn
50. Kan du byta olja på bilen? Hmm ... jag kan alltid prova =)
51. Har du fått fortkörningsböter? Neeeh
52. Vilken var den senaste bok du läste? "När ingen annan ser"
53. Läser du dagstidningen? Läser på nätet emellanåt, för att hålla mig a'jour
54. Prenumererar du på någon veckotidning? Neeeh
55. Dansar du i bilen? Neeeh, hur fasiken dansar man i en bil? Ska vara en skåpbil då
56. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rockklassisker
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Jag skrev ner lite datum för mitt schema
58. När var du i kyrkan senast? På mormors begravning
59. Vilka personer utmanar du? De som ids och har lika förbannat tråkigt som mig

Inga kommentarer: