onsdag 17 juni 2009

Förkylningen fortsätter sin resa

Halsen börjar kännas lite bättre. Det river inte på samma sätt som tidigare, utan nu är halsen mest tjock. Istället har jag åkt på jobbig hosta som sitter i bröstkorgen på nåt sätt och även rinnsnuva. Men, imorrn tänker jag gå till jobbet, peppar peppar.

Måste på stan och posta en bok, till en människa, som köpt för studier *suckar*. Jag kan ju hoppas att jag har lite tur för en gångs skull och att TPH behagar höra av sig idag, angående min mobil. Så, kan jag hämta upp den i samma veva.

Har sååå ont i huvudet och det börjar bli olidligt utan värktabletter. Men, jag vet att börjar jag knapra på dom, så får jag ont i sidan istället, och det är det inte riktigt värt, tyvärr.

Jag börjar bli lätt översocial nu också och det kryper i kroppen på mig att bara ligga i soffan, även om jag vet att jag inte orkar ta mig för med nåt direkt. Har sett det mesta på tv, som jag ALDRIG skulle se annars, i brist på bättre saker att göra.

Nej, dags att klä på sig och fixa till denna bedrövliga människa aka Linda. Ha en trevlig Onsdag alla.

Inga kommentarer: