lördag 6 juni 2009

Inte länge kvar nu

Jag var på stan en sväng idag, innan jag gick en broarna runt. Kikade in på The Phonehouse och frågade när de beräknades få leverans på Nokia N86. De infade att rariteten kommer under vecka 25. Dock finns det bara i svart än sålänge. Skulle vart lite smågulligt med en vit telefon, för en gångs skull, för att bryta mönstret mot min förkärlek för svart. Hursomhelst, är den snart min iaf.

Nu ska jag göra mig iordning för att bege mig till jobbet och ta en shake, därefter sticka med Rickard till gymet och köra ett pass.

Ha en trevlig lördagkväll alla besökare ! ! !

2 kommentarer:

Fredrik sa...

Lite orolig när du kommer att bryta mönstret: Once Black You Never Go Back... men jag hoppas du blir nöjd med din vita sak. Kram på dä :D

Lindsey sa...

Fredrik: Haha ... jao, I'm the lady in black. Och det blir en svart mobil så du kan va lugn ;O).