torsdag 11 juni 2009

Lista

I brist på annat att sysselsätta mig denna torsdagskväll, så kopierar jag Erikas lista, naturligtvis med mina egna svar.

Skor: Helt såld på alla skossingar med lite platå och smal klack
Sneakers: Inte mycket för sneakers faktiskt
Jeans: Älskar jeans, gärna med låg midja och lite urtvättade
T-shirt: Endera ska dom va stooora eller så figursydda. Love my "Undertaker-tröjja"
Underkläder: Spets, siden och bomull, allt går hem
Väska: Mina två Björn Borg-väskor är helt klart favvisarna
Plånbok: Kör fortfarande på med min Puccini, som jag fått av storebror
Solgalsögon: Hade ett par grymma favvisar från Glitter, men nu har jag fått göra mina nya också från Glitter till favvisar
Klocka: Har två stycken dyrare, Storm och Tajms, som jag tyvärr inte använder, bara för att jag är för snål att köpa batterier till dom
Smycken: Ingen större smyckesbärare, förutom mina piercingar då
Tv: 2½ men, CSI, Criminal Minds, 24 mfl. Ser sällan på tv, eftersom jag är så trött när jag kommer hem från jobbet
Mobiltelefon: En SOEK770, men inte länge till. Flyttar hem en ny raring till veckan
Mp3: Den dog en tragisk död i höstas
Dator: Fujitsu Siemens Amilo
Smink: Använder inte speciellt mycket smink men det mesta är från Makeupstore och Max Factor
Ansiktskräm: Älskar L'oreal fuktgivande kräm på burk
Deodorant: Ska köpa en ny, för jag är så less på den jag har, Salvador Dali
Tandkräm: Tandkräm, ska det va nödvändigt? *s*, är snål, så kör Hemköps egen
Schampo/Balsam: Sunsilk och Elvital
Tvål: Palmolive
Parfym: Tommy Hilfiger - Tommy Girl, Dolce Gabbana - Light Blue, Hugo Boss - Deep Red, Naomi Campbell - Cat Deluxe, Carl Lagerfeldt - Sun, moon, stars
Mineralvatten: Lokas Päron
Vin: Rött - Gran Sangre del Toro, Gran Feudo, Vitt - Chillout
Bröd: Hmm, käkar väl det mesta i brödväg, men sån grekiskt lantbröd är grymt gott
Mat: Sushi är helt klart given favvis
Glass: Är svag Rocky Road - Choklad med marshmallows
Godis: Apelsinchoklad, Polly, Kinapuffar m.m
Säng: En urskön 160s dubbelsäng från Jysk
Lakan: Svarta i satin och vita i satin
Frisörsalong: Anna-Märtas, där jag går hos Charlotte
Dagstidning:Kikar in på allehanda.se, aftonbladet.se och expressen.se emellanåt för att hålla mig a'jour
Magasin: Har väl inge sådär direkta som jag följer faktiskt.

Inga kommentarer: