måndag 29 juni 2009

Den gråa dagen

Sammanfattning: Jobbat 7:45-12:45 idag och det har ringt på duktigt mycket, trots det fina vädret. Gjorde en snabb vända hem efteråt för att hämta paket, som jag skulle posta. Fick springa runt halva stan för att hitta ett postombud, då Postcenter har flyttat upp till Umestan. Slutade med att jag sprang in till Turistbyrån. Var precis på väg att ta en nummerlapp, då en otrevlig kille med thailändsk tjej, kom fram, ryckte av mig nummerlappen och sa med barsk röst: "Vi var faktiskt före så". Öh, jaaa, men då tar man för FAN en nummerlapp också. Jävla fulidiot.

Varit och köpt kyckling och potatisgratäng, som jag ska mumsa på ikväll framför tv:n. Har varit otroligt nere idag. Jag känner att jag bara vill falla ihop i sängen och gråta. Flera gånger idag har tårarna varit i ögonvråna. Försökt att kämpa, men jag blir bara mer och mer lessen, förtvivlad och förvirrad. Känns som att jag bara går och väntar på den dagen, då allt kommer att slå mig rakt i ansiktet. Ingen ser, ingen hör, ingen vet ... och jag önskar ibland att jag kunde skrika ut allt, men det stannar kvar här inom mig.

2 kommentarer:

Önblad sa...

Ååå vilken irriterande människa. Att man kan bete sig på det viset, helt otroligt..

Hoppas att det blir bättre för dig framöver. Det går ju ner, men så går det upp sen :-) Snart kommer du vara på topp igen så håll bara ut.

Kramiz!

Anna-Carin sa...

Vad är du nere över?
*kram*