söndag 28 juni 2009

Aptrött och aphungrig

Jahapp, så sitter man då här på jobbet och slavar en söndag, ca 2½ timma kvar, sedan blir det kebabrulle och WWE =). Ögonlocken håller seriöst på att falla ihop. Himmel så trött jag är. Tog evigheter innan jag somnade inatt. Datorn var påslagen, musiken dönade på, Åke snarkade, Rickard gick inte att väcka och jag vet faktiskt inte huruvida Johan var kvar eller inte. Vill mig minnas i min zombie-dimma att han mumlade på för sig själv där ute i vardagsrummet och jag hörde Wii-plingandet. Slutade med att jag stängde av musiken på Spotify, då det var lika enkelt att försöka väcka Rickard och få honom att kliva upp och stänga av datorn, som att få en hund att flyga genom luften, såvida man inte ger den en spark i arslet. Då flyger nog hunden =P. Nu ska jag ta en kort 30min lunch här och sedan slava på till 16:30.

Over and out.

Inga kommentarer: