måndag 22 juni 2009

Märklig dag

Jag har haft en riktigt skum natt och dag. Kan inte riktigt beskriva vad det har varit, men drömt konstigt, roterat som en motor i sängen och vaknade av att jag låg med huvudet nere vid fotändan med sängdraperiet över huvudet.

Gick till gymet och möttes av en enbent haltande kråka. Körde rygg och tric.pass och därefter solade jag solarium. Men, jag ska inte ta det rummet igen, utan ta det jag tog första gången. Tyckte att detta rummet med solariet gav en ojämn bränna ...

Sitter på jobbet nu och ska slava här till 22:00 ... suckar och stönar. Ikväll blir det med inspiration från Rickard och Åke, varma mackor, som jag ville äta redan förra helgen, men som inte blev av.

2 kommentarer:

Erika sa...

Jag märker inte att jag blir något brun, men idag när jag låg 16 minuter så brände jag mig lite =/

Lindsey sa...

Erika: Jag blir brun, men jag kommer inte ligga där så mycket mer. För jag vill inte bli "negerbrun" och eftersom solen kommer att ta en hel del med när jag är ute, så får det räcka. Tycker mest att det är skönt och avslappnande att ligga i solariumet. Fast inte det jag låg i dag ... det var jättefuktigt, och nästan brända på myggbettena just.