lördag 13 juni 2009

Aldrig på en lördag

Jag jobbar visst idag igen. Det börjar kännas som ett visst mönster att aldrig få vara ledig en helg helg faktiskt. Förra helgen var ett undantag. Man kan ju hoppas att det är relativt lugnt i köerna idag iaf och att kunderna behagar hålla sig från telefonerna.

Ikväll blir det fest iaf och jag är så jävla grymt peppad att det finns inte. Ska kila in en snabbis på stan efter jobbet och checka dom där skorna jag provade igår, igen. Jag älskar dom verkligen, men är lite kluven om de kommer att se till så att jag får tusen illasinnade blåsor ovanpå fossingarna. Dessutom måste jag köpa en ny pennvässare, då jag lyckades dränka och massakrera den jag haft nu i så många år.

Dags att ta sig an 6 timmars pass och sedan ... härliga korta ledighet.

Ha en trevlig lördag alla ! ! !


Inga kommentarer: