söndag 21 juni 2009

Det går fort då man har roligt

Jag har knappt kännt av ledigheten, i ärlighetens namn. Men, roligt har jag haft den lilla ledighet som faktiskt var. Jobbade ju igår fram till 15 och därefter tog jag bussen i regnet upp till Rickard. Tror jag får omberäkna inköpet av antal öl nästa gång, om jag ska vara så generös, som jag alltid är *flinar*. Vann tre raka i Wii Bowling ... yeeey. Åke slockande inne i Rickards sovrum på sängen, så jag och Rickard fick sova ute i soffan. Själv hade jag fullt sjå med att döda myggor under natten, och jag har blivit myggbiten lite varstans på kroppen. Har aldrig sett sådana stora monstermyggor förut.

Dags att ladda för en ny vecka med 6-dagars jobb, igen. Hör till vanligheten att bara ha EN dag ledig per vecka, känns det som. Jobbar kväll hela veckan 13:15-22:00, förutom fredag då jag jobbar 16:00-22 och söndag måste jag kolla, då jag tog på mig ett pass för en tjej på jobbet. Det blir med andra ord en riktigt lugn helg, som synes.

Nu ska jag glo på tv och rulla tummarna i brist på annat skoj att göra.

Inga kommentarer: