fredag 19 juni 2009

Midsommar stundar till

Det är Midsommarafton och jag gör min första dag efter några sjukdagar hemma. Känns helt ok faktiskt och jag har bara haft ett samtal hitills. Trevligt sådant också ... =). Rast om 10 min och sedan är det bara 3 timmar kvar tills hemgång. Känns skönt. Men, hade föredragit att jobba till 18:15 och vara ledig imorrn. Men men, man kan inte få allt i livet, och jag får väl typ ingenting.

Inhandlade förtäring igår på boa, då det är stängt hela helgen, men fan, jag glömde ju nubben. Inte för att jag dricker sådan, om jag inte blir övertalad ... den med citron är rätt go faktiskt =).

Är i valet och kvalet om jag ska pallra mig över till Rickard ikväll och visa herrarna där vart ölskåpet skall stå, men det blir tufft imorrn, isf, vill jag lova ... hmm ... fundera, fundera, fundera...Hjälp hur fan ska jag göra?!?!

2 kommentarer:

Fredrik sa...

...långt där inne i din mörka kropp vet du vad du ska göra Linda... :D

Lindsey sa...

Fredrik: Blir tyvärr inget för min del ikväll =(. Går ju inga bussar och jag har ingen lust att lägga ut taxipengar för dit och hemresa ikväll. Så, jag får dricka dubbelt upp imorrn istället. Trevlig Midsommar iaf.