onsdag 25 februari 2009

Varning

Ok, jag vet, jag kan va riktigt dum, blåögd och trögtänkt ibland ... detta har nu visat sig i följande händelse: Jag gjorde ett test på följande sida livsprognos mest för skoj skull, en kväll då jag samtidigt satt och pratade i tel med morsan. På första sidan som man kommer till, ser åtminstone inte jag nåt om att det ska kosta något, såvida man inte uppgraderar till Guld, vilket jag INTE gjorde. Idag, när jag hade nog med bekymmer, med rejält underskott på ekonomin, krångliga fakturaärende osv, så dimper det ner en faktura från livsprognos, portostämpel från österrike. Fakturan e på 249:- ! ! ! Vad i helvete, säger jag bara ... kan livet bli mer sug-balligt än det redan är. Sätter mig ner och gråter en skvätt nu, för inget går NÅNSIN min väg *suckar*. (Såg en liten länk längst upp till höger där det står Priser, men inget jag reflekterade över vid tillfället)

Inga kommentarer: