torsdag 26 februari 2009

En återblick

Satt och rotade igenom gamla bilder i min skitmobil även kallad Sony Ericsson. Tänkte att det e bäst å lägga över det man har på datorn, ifall mobilen får för sig att formatera om sig igen, som den gjorde idag. Å andra sidan e min dator inte mycket mer pålitlig, ska tilläggas.

Bilden till höger har egentligen ingen direkt relevans för själva inlägget. Det var bara en av bilderna som låg i mobilen. En After Work på O'learys med Rickard, eftersom Bishops tyvärr var överpackad med folk. Annars gillar jag Bishops bättre, mer mysfaktor där än O'learys. Undrar om det var vid det här tillfället jag gjorde "Dagens citat", eller var detta gången innan ... ? Äh, what the fuck ... lär blir fler såna, om vi känner knäppa Linda rätt.

OBS:Mobilen på bilden har inget med inlägget att göra, trots att även den mobilen, tillhörandes Rickard, är minst lika knäpp som min. Vad kan det bero på? Same shit ... Sony Ericsson ...

Inga kommentarer: