fredag 6 februari 2009

Rövhålet

Jag trodde att det skulle räcka med mitt "magsår" häromdan, för allt skit som hänt. Men, nejdå, nu ska man åka på "hjärtstillestånd" också pga av jävla k*k "Energibolaget" eller Enerskit som jag kallar dom, har skickat en elräkning, på förbrukad elkonsumtion under januari månad. Trots att jag fått slutfaktura redan förra året och inte ens bor i lgh som elfakturan berör. Till råda på allt, får jag denna fakturan idag med posten, och fakturan skulle ha varit betald den 31:a jan. Bra framförhållning va? Dessutom som det inte vore nog, har dom nu stängt kundtjänsten, så jag kan inte nå dom förrän på måndag. Vågar jag ens öppna de övriga tre, vita kuvert som stirrar ilsket på mig?

Japp, öppnade kuvert nr två, ett brev från arbetsförmedlingen, där det står att dom anmält till alfakassan att jag är avanmäld som arbetssökande ... vad i helvete ! ! !

Brev nr tre. Jag är antagen till en webbkurs, som dels började 19:e januari (va ju ett tag sen) och som jag även tackade NEJ till för TVÅ veckor sedan. Alltså, seriöst, vad är det som händer?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Känn dig utmanad igen =D

r1ll0.blogspot.com sa...

Jag hör att du hamnat i klorna på våra myndigheter och storbloag. Moooahahaha. De kan också vara en utmaning... ;)

Anonym sa...

Ja det verka ju gå bra för dig just nu...
Kramiz!