fredag 20 februari 2009

Nya goda grannar

Kära, goda, gamla granne. Vad ont jag än sagt om dig tidigare, så tar jag tebaks rubbet om du flyttar in igen på våningen ovanpå. Min nyblivna granne är, hör och häpnad VÄRRE än dig.

Grannen försöker testa hållbarheten på såväl golvet som högtalarna på stereon. Vännerna som så vänligt blivit inbjudna till vad som verka kallas fest har hållit full fräs sedan ca 16-tiden nu och jag börjar bli måttligt road. Hoppas för guds skull att detta inte sker i repris under morgonkvällen, för vet jag en "kär" mor som kommer tycka än mindre om mig, om nu det e möjligt.

Hör här nu ... hur mycket ni där uppe nu försöker banka era feta fyllearslen i golvet, så kommer ni INTE (gud bevare mig om jag skulle ha fel) att lyckas susa ner här som små söta änglar. Och, era jävla hormonstinna vrål, som e värre än en stereoidstinn gorilla, får mitt svaga hjärta att bryta ihop snart.

Inga kommentarer: