onsdag 18 februari 2009

Älsklingen kommer hem

Så, äntligen efter närmare ett halv år utan min goa lurvboll, så flyttar han hem igen. Eller, till sitt nya hem då, eftersom han aldrig varit i min lgh eller i Umeå för den delen. Hyresvärden gjorde ett undantag för mig och sa att det var ok att jag hade min hund här, om jag ordnar med städfirma och kostnaden som blir, den dagen jag flyttar ut. Ska bara försöka luska med päronen så att dom eller bara pappa kanske kan åka upp hit istället för att jag måste ut med massa busspengar och även tvingas vara i Sollefteå hela veckan ... Får se vad mammsen säger. Ska ringa henne när hon slutat jobbet runt 16:30. Längtar så enormt och jag och Fellini har massor att ta igen. Jag börjar ju på noll igen med honom då det gäller själva vardagslydnaden, då en del fallit bort och han blivit lite utav ett monster igen ... =P.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå, va mys att lillen flyttar in med dig. Kan förstå att du har saknat honom.
Vilken snäll hyresvärd du har...
Kramiz!

Anonym sa...

så härligt för dig :)

r1ll0.blogspot.com sa...

Grattis! Och bra torsdagstune också!