torsdag 5 februari 2009

Balletorsdag

Life is just peachy, säger jag med en aningens ironi. Pulsade mig in till stan och Tenton, för att köra ett rygg och tricepspass. Möts av en dörr som vägrar öppna sig, hur många gånger jag än drar kortet. Ringer upp till Tenton MB och får hjälp där och som tur var hade Rickard en hjälpande hand, då han befann sig däruppe.

Hemma så har datorjäveln bara krånglat hela jävla dan. Min trådlösa piss-skit-lösning vägrar fungera stabilt, så uppkoppling dör hela tiden. Min dator har börjat krascha om vartannat, redan två gånger nu på den senaste 20 minutrarna. En ilsket blå skärm dyker upp och en jävla massa text, som det tydligen e tänkt att man ska hinna läsa innan dator tjuter i hög falsett. Kommer seriöst få magsår.

Försöker se till morgondagens gympass, då jag kan avreagera mig och den stundande kvällen, då jag ska lugna ner nerverna med en flaska gott, sött och bubbligt, som Rickard ska få dela på. Ska försöka att inte sparka sönder nåt här och inte köra in skallen i väggen ... oookaaay ... ! ! !

Btw, mitt sköljmedel luktar aparsle ... bläää ...

4 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA... APARSLE... Har du någonsin luktat på ett sånt så du har nått att jämföra med *fniss*

Kramiz!

Anonym sa...

Du är faktiskt utmanad faktiskt. FAKTISKT!
Sådetså =p

Lindsey sa...

Erika: Jasså, å vars e utmaningen då *muttrar*

Anonym sa...

Du hade ingen bra dag va?