onsdag 11 februari 2009

Mina nya husdjur


Akvariefiskar sägs ha en lugnande effekt på oss och det ska vara rogivande osv osv. Men, detta tar väl nästan priset. Satt under gårdagnatten och ställde om samtliga mina kanaler på tv:n. Hittade då således detta, som jag trodde var någon form av testbild eller dyl. Slog på tv:n imorse och samma förbannade, jävla fiskar simmade runt där. Jag har ta mig fan fått ett inbyggt akvarie min tv. Måste jag mata eländena också eller? Hoppas dom inte skitar ner min tv bara =P.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Mäh, jag vill också ha ett akvarium i teven =)

Anonym sa...

Håller med föregående kommenterare. Jag vill me ha akvarium i teven... Du ska va glad att du har dom, kan ju nästan påstå att dom kom som på beställning när dom bara dyker upp så där när du kanske behöver dom som mest.
Ta till vara på tiden med dina husdjur, du vet aldrig hur länge du får vara med dom.
Kramiz!

Anonym sa...

Du har hittat en av lokalkanalerna - grattis!