onsdag 25 februari 2009

Jag har länge funderat fram och tillbaks om jag ska eller inte, med risk för att utomstående bloggläsare kommer att kommentera detta, lägga spydiga indirekta åsikter etc. Men, efter att ha tänkt igenom detta, så har jag tänkt att det är MIN blogg och jag skriver vad jag vill här. Därför vill jag tillägna följande blogginlägg till de tre personer som står mig närmast och har en självklart plats i mitt hjärta: Rickard, Erika och Sus, ni finns förevigt i mitt hjärta. Älskar er över allt annat och ni är de finaste personerna som finns ... Genom tårar och skratt har ni alltid funnits här för mig. Stått ut med alla mina sidor och konstigheter. Ni tre står för vad äkta vänskap är.


Erika (You'll Be In My Heart): Låten säger det mesta. Du är den person, som kännt mig längst och stått ut med alla mina egenskaper. Du har alltid funnits här för mig, lyssnat på mitt gnäll, torkat mina tårar och fått mig att resa på mig efter varje fall. Trots att jag flyttat och vi har funnit många mil från varann, så har våran vänskap visat sig vara så stark att den tycks hålla genom allt. Äkta, sann vänskap dör inte ut för att man hamnar på olika håll. Hoppas att vi alltid kommer att vara bästa vänner.


Sus (Angel On My Shoulder): Aldrig har en person lyckats beröra mig på det sätt du gjort. Aldrig har det någonsin klickat så fort som det gjorde med dig, och det kändes bara så rätt. Att hitta en person, som har blivit en av mina närmaste vänner, på så kort tid, det kunde aldrig jag tro. Men, vi är så lika på många sätt och tänker lika. Vi har historier bakom oss, som lätt kunnat sammanfattas i en och samma bok. Att vara lite udda, stå ut från mängden och vara allmänt knäpp, det kan jag vara med dig, för du vet hur insidan ser ut. Du har sett mer än någon annan. Tack för att du finns älskade vän ... lova ya 'til death.


Rickard (Du):Du är en av få person, som jag litade fullt ut på från första stund. En personkemi jag aldrig kännt med någon tidigare. Jag tror inte det går att hitta en finare person både på insidan och utsidan, än dig. Oavsett vad framtiden har i beredskap, så kommer jag alltid att finnas vid din sida. Tack för att du står ut med mig, för att du förstår och inte blir arg på mig.

3 kommentarer:

Maria(Mia)Åhlin sa...

Hoppas du kryar på dig snart!! Det där med promenader med din vovve... Du kanske vill ha sällskap av mig!? Några långpromenader kanske vi skulle börja med.

Anonym sa...

Vilka fina ord =)
Och varför skulle folk skriva spydiga åsikter om detta. Alla har väl människor som står en extra nära.
Kan de inte acceptera sådant så är de ganska så missunsamma men det deras problem ingen annans.

Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta också, det är jag säker på!

Massa kram!

Anonym sa...

Förresten, den där teorin om godsakerna du skrev om verkar bra. Kanske ska ta och anamma den, hehe!