onsdag 4 februari 2009

Kvinnoklinken Del 2

Jahapp, ställde mobilen på väckning 7:30 för att kunna ringa kvinnokliniken, enligt det svar jag fick igår. Okej, erkänner, jag vaknade inte då, utan stängde av larmet och ringde då jag vaknade runt 9:40 istället =P. Fick till svar att jag inte fick boka tid hos dom, utan Sös måste skicka journalkopior FÖRST, och sen KANSKE jag blir kallad till NUS. Ja, vad säger man. Detta innebär att jag måste ringa Sös, boka teltid till min läkare (vilket brukar ta ett par veckor minst), då repan vägrar fixa nån sekreterare eller administratör som skickar kopiorna. Misstänker att innan den dagen jag fått komma till NUS, Kvinnokliniken, blivit undersökt och konsterad att jag faktiskt har endometrios (vilket jag vetat och haft nu de senaste årena) så lär väl mina cystor växt sig större än hela mig och sprängas inifrån *ironi*.

Råkade imorse smälla in bakdelen av vänster vrist, så nu har jag ont framtill ovansida foten sedan gårdagens möte med (nej inte vägbom) hanteln och även haltandes pga ett nytt hård möte med tvbänkslådan. Dags å besöka vägbomen snart igen tycker jag, för ett kärt återseende, så har jag slagit alla flugor i en smäll.

Stövlarna fick vara med på bild, bara för att (NEJ, jag är INTE modebloggare) jag bara fullkomligt älskar dom. Hade jag haft råd, hade jag beställt dom direkt ...Finns hos "Make a chic".


2 kommentarer:

r1ll0.blogspot.com sa...

De övre var snygga, de nedre för all del, men de var lite "too much".

Anonym sa...

Håller nog med föregående "kommentarare". Tyckte mer om de övre... :-))

Kramiz!