tisdag 3 februari 2009

Kvinnkliniken my ass

Efter tre veckor ihärdigt ringade till Kvinnokliniken, så kommer jag så äntligen fram och får prata med en sköterska. Detta var förståss för bra för att vara sant, för inom ett par sekunder har kärringen hunnit kläcka ur sig att mitt ärende varken är brådskande eller akut, så jag får återkomma på telefontid imorrnbitti 7:30.

Jag har även väldigt ont i min vänstra fot, då klantiga jag råkade tappa en 9kg hantel rakt på foten idag på gymet. Känns som jag har spräckt nåt, för det knakar och låter och gör svinont ...Har iaf fått lite gjort och känner mig lite bättre till mods.

Får in pengar från Övikshem för lgh-hyran i Övik. Dessutom ser det väldigt positivt ut gällande soc med. Så, det verkar kunna vända iaf ... Även anmält mig på en lgh också i stan ... så ...

1 kommentar:

Maria(Mia)Åhlin sa...

Angående kvinnokliniken ja.. håller med dig... Var dit i fredags och tog ut spiralen av olika orsaker, fick möta en mindre trevlig läkare.
Hoppas du har bättre tur än mig, och få träffa en trevligare och dessutom en kvinnlig läkare.

Så glad jag blir att det löser sig för dig med soc och pengar!! Hållt tummarna för dig!! Visst var hon rätt så bra den där "Nyman"!!?

Så du har planerat att flytta.... Vart ligger lägenheten du tackat Ja till??*nyfiken*
Kram