torsdag 19 februari 2009

Förkylning på g

Jag tror att jag håller på att åka på nån förkylning. Har tagit en Magnecyl ... I know, against the rule (en av mina sjukdomar alltså). Känner mig lite hängig och så ... Hoppas det släpper, så jag kan gå och träna imorrn ... annars får jag ta det lugnt och kurera upp mig helgen ut. Men päronen måste komma iaf, för jag vill ha hit Fille-Pille NUUU ! ! ! Suttit och lirat lite WoW på Alliance sidan. Har skapat en Night Elf Rouge. Men, det e inte alls samma sak att spela själv, som när jag får teama upp med Rickard på Hord sidan. Sakna, sakna, sakna ... *suckar*.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är trist att vara sjuk. Hoppas att du inte blir det också.

Kram!

r1ll0.blogspot.com sa...

Snart ska vi åter ut och slakta hjältar ska du se! Kan knappt vänta!!