torsdag 19 november 2009

Vissa personer

Det finns vissa personer, som har förstört så otroligt mycket i mitt liv. Redan för 5-6 år sedan, så började hon att lägga sig i mitt och min dåvarandes liv. Hon hade mycket problem med sig själv och satt på ungdomshem och bodde hos olika familjer.

Jag vet inte om det var äkta kärlek hon kände för min dåvarande, men hon kunde inte acceptera, dels att jag var en del av hans liv, och dels att han inte ville ha med henne att göra.

Hon gjorde en del sjuka grejjor, som att trakassera mig och min dåvarande, ringde hela tiden, sms:ade, hotade med diverse saker osv. Det värsta hon gjorde, var när hon skickade en stor "anabola" kille för att slå ihjäl min dåvarande och förmodligen mig också. Och när han ringde och konfronterade henne, så låtsades hon som ingenting.

Nu har hon dykt upp återigen och jag blir bara så jävla arg. Ska jag aldrig slippa henne? Nu har hon tagit sig in i livet hos en annan person, som står mig nära. Jag bara undrar vad som ska hända härnäst, när hon inte får som hon vill. Och vad hennes baktankar och motiv är. Varför kan hon bara inte hålla sig till personer, som inte är en del av MITT liv, och framför allt, personer i hennes egen ålder ... kanske?

Inga kommentarer: