fredag 20 november 2009

Cykeldrömmar

Ibland har jag riktigt konstiga drömmar och ganska ofta kommer jag ihåg stora delar av dom också. I natt drömde jag, att jag var på någon tävling i något okänt land. Vi var många som tävlade, och några hade cyklar och några gick.

Tävlingen gick ut på att man skulle ta sig till olika delstationer, lösa gåtor där och ta med sig ett kort och sedan bege sig till nästa station. Den lilla haken var, att man fick bara använda sin egen cykel till en station, därefter lämna den till någon annan tävlandes förfogan. Valet man hade, var att endera traska till nästa station, eller hoppas på att någon tävlande skulle cykla in till stationen, så att man själv kunde roffa åt sig cykeln, för att snabbt bege sig till nästa station.

Jag måste ha ramlat av cykeln i drömmen, för när jag vaknade, kände jag mig öm i hela kroppen och jag har väldigt ont över arslet. Don't ask ;O).

I övrigt, så är det ett lika pissigt väder ute, som det har varit den senaste veckan. Men, det hindrar inte mig från att vara på ett strålande humör. För ikväll blir det nämligen massa godsaker och myspys i bästa tänkbara sällskap. Och imorgon är det för min egen del premiär, att se Betnér live här i stan =).

Så, jag önskar er alla en underbar fredag

Inga kommentarer: