måndag 16 november 2009

Ny dator

Ni anar inte hur nära jag faktiskt är på att gå och köpa en ny laptop. Det driver mig till vansinnes att dag ut och dag in sitta här och ha tålamod med laptopen. Ungefär 4-5 ggr varje 20 min så blir webbläsaren vit/genomskinlig med meddelandet "Sidan hittas inte" och så förblir den på obestämd tid, tills den känner för att visa den aktuella sidan igen. Sedan har jag något störande jävla popup-program. En blå ruta, som heter "Intel Graphics Media Accelerator Driver for Mobile". Den dyker upp lite titt som tätt. Alltså, jag pallar inte det här längre, helt seriöst.

I övrigt har det varit en trevlig helg hos Rickard, som sprack totalt, (helgen sprack, inte Rickard) då det gällde min vita helg =). Men men, jag hade så himlans skoj iaf. I natt har jag dock sovit väldigt illa. Känns som att nedre ryggdelen och svanken har hållit på att gå av, så jag har roterat som en propeller mer eller mindre hela natten.

Nu ska jag bege mig på stan och se om jag har mer tur med utskrifterna av kontoutdraget och ansökan till Åsa. Måste få in det idag om jag ska ha en sportslig att få in pengar till den 25:e

2 kommentarer:

r1ll0.blogspot.com sa...

Det med Mobile kanske har med nån drivrutin för mobiltelefonen att göra, om du installerat den på datorn..? I övrigt; tack själv för en trevlig helg! Jag har nu bytt tillbaka till mitt ordinarie nummer.

Lindsey sa...

Är i valet och kvalet om jag ska våga blåsa ur c-partitionen eller inte. Fredag den 13:e är förvisso över, men, tja, you know me ;O).