fredag 13 november 2009

Krasslig

Jag mår inte alls bra idag och det känns mest förjävligt. Huvudet känns som ett bowlingklot, ögonen är irriterade och det ömmar i hela kroppen. Så jävla typiskt att man ska gå och bli sjuk *suckar*. Å andra sidan, så behöver jag inte ha lika mycket ångest för att inte kunna festa ikväll.

Måste en snabb sväng på stan, trots att mina ben knappt bär mig. Men, är tvungen att fixa ut dom där jävla papperen till Soc. Eftersom min dator vägrar interagera med i princip något program numera, så är jag tvungen att göra allt sådant på bibblan. Och igår så blev det inte av, eftersom jag sprang runt och gjorde annat i sällskap av Rickard.

Nej, dags att bege sig och sedan skynda hem, lägga sig under filten i soffan och förbli där resten av dan och kvällen.

Hoppas alla andra får en skojig kväll och helg iaf. Ni kan ju tänka på mig yttepytte iaf när ni festar och har kul.

Tjoff

Inga kommentarer: