måndag 16 november 2009

Monsterchampinjoner

Nu är jag hemma igen efter en våt tur på stan. Jag har äntligen lyckats skriva ut de papper, som ska in till Åsa. Utöver det har jag lämnat in mina kängor för omklackning. 140 jävla spänn ! ! ! Huuugaligen. Jag tog en tripp till Konsum och hittade dessa (se bild) monsterchampinjoner. De små, är normalstora, tro det eller ej. Dessa champinjoner var som tennisbollar.

Just nu är jag spymätt efter att ha ätit sallad, tomater, gurka och biff. Ska vila magen framför tv:n. Känns som att det blir en tidig kväll för mig. Fast, det säger jag ju alltid och det blir aldrig så =). Det är måndag, och jag längtar enormt till helgen, trots att det nyss varit helg. Men, det ska bli så jäkla kul att gå på Betnér.

Nej, nu ska jag göra något vettigt. Typ, spela Blitz ;O). Och lägga in en beställning på någon/några julklappar till en viss goding ;O).

Inga kommentarer: