tisdag 24 november 2009

Strålande glädje

Smärta: 10/10

Egentligen borde jag ligga i sängen, gnälla och vrida mig i smärtor. För det har verkligen inte varit någon bra natt. Dels har jag haft så förbannat ont över livmodern. Sedan har levern krampat så mycket att jag trodde hjärtat hade flyttat ner dit. Jag har även fortfarande sådan värk i hela kroppen. Känns som jag har musarm överallt.

Tillslut har jag även drömt skumt, funderat över huruvida jag ska ta min nya medicin "Orgametril" och hur den kommer påverka mig. Resan ner till Sthlm, hur länge ska jag stanna osv. När ska jag hitta ett nytt jobb igen osv osv. Det är många tankar som snurrar.

MEN, jag är helt jävla överlycklig iaf, pga av en liten, liten detalj, som jag inte tänker berätta här. Bara för en viss liten person *flinar*.

Sedan vill jag gå och äta julbord också, för det är ett måste. Och julbord ute på restaurang har jag inte fått äta sedan jag jobbade på TPH, 2006.

Nu ska jag torka håret, packa ner cv, och först bege mig på en Broarna runt. För att därefter gå till Arbetsförmedlingen och se vad de har för nytt att förtälja under deras "Jobbchansen"-dag idag 14-16.

På återseende alla söta.

Inga kommentarer: