tisdag 3 november 2009

Freeware -> Be aware

Har jag missuppfattat det helt, detta med "freewareprogram". Jag trodde att det innebar att programmet då var gratis. Men, hur fan kan ett program vara gratis, då man måste skicka tre jävla sms med mobilen a' 20:-. Up my ass, att jag tänker göra. Inte sedan jag sist åkte på en mobilräkning på över 1200:-, en räkning vars olika poster jag inte ens visste vad det var. Jag försökte nämligen installera om msn, då den verkar ballat ur helt sedan igår natt, då en jävla person, på min msn, skickade massa jävla virus, trots att karln inte ens finns på min msn-lista. Blir så jävla störd. Nu har jag massa jävla virus i datorn och kan inte öppna msn.

2 kommentarer:

Maria(Mia)Åhlin sa...

Avinstallera MSN från datorn, Och om du inte har nåt virus-program på datorn så finns det att hämta på internet. Gör genom scanning av datorn, och få bort diverse trojaner å så.

Trojan-Remover är ett av dom som jag personligen gillar bra.
Det är i alla fall en en lösning, sen när du gjort allt det där, kan du installera MSN på nytt.
Det har då fungerat för mig sist det där jävla dataviruset var igång!

Erika sa...

Se upp, om du får upp sådant så har du kommit in på en bluffsida. Jag kom in på en sådan en gång jag också när jag skulle ladda ner avg som jag använder nu. Tur att jag anade ugglor i mossen när man skulle skicka 3 sms för 20 kr för att få koder och skit.
Men sen så hittade jag till den riktiga sidan =)