torsdag 19 november 2009

Problematiska Linda

Ja, vart ska jag börja egentligen? Finns det något rent fysiskt, som inte är fel, när det kommer till mig? Tror fan inte det. Är det inte levern, så är det livmodern. Är det inte problem med näsan så är det problem med sväljfunktionen i munnen osv osv.

Just ikväll har jag stora problem med sväljfunktionen. Det sätter sig hela tiden för luftröret och så får jag svårt att andas. Vilket för mig till nästa problem. Jag måste försöka andas med näsan, vilket är rätt jobbigt, då jag ju har fel inne i näsan med.

Jahapp, så vad säga? Inte mycket mer än att jag lever iaf, till vissas glädje och andras förtret.

Ikväll ska jag försöka komma i säng i någorlunda tid, så att jag orkar med allt imorgonkväll och resterande helgen. Har sett fram emot det här länge nu. Och i gott sällskap av Rickard, plus en massa inhandlade godsaker, kan det inte bli annat än som gjort för att bli en helg el perfecto ! ! ! Med andra ord, försök att hålla fingrarna borta från allt för mycket Bejeweled-spelande =P.

Inga kommentarer: