torsdag 12 november 2009

Krasslig

Jag misstänker att jag håller på att åka på någon förkylning. Dock inte svininfluensan, tack och lov, vad jag vet iaf. Men, pappa var dålig, när jag åkte ner till Solle. Han hostade och hade sig. Jag kände redan igår att huvudet kändes tungt och sprängde, men reagerade inte mer än nämnvärt. Detta, då jag ju haft problem med huvudvärken i snart två månader. Fast, nu ikväll sedan jag kom hem från ett besök uppe på lassa (tack Carro, det var så kul att ses igen), så har huvudet känts ännu mer tungt, jag fryser, har småvärk i lederna och på gränsen till feber (enligt min kroppstemp). Ska prova ta tempen igen senare, för nu hade jag nästan precis ätit en glass, vilket gör att tempen blir mycket lägre. Hursomhelst, bättre vara dålig nu, så jag blir frisk till nästa helg =). Då händer det ju grejjer =). Just nu mår jag bara pytom. Ska krypa ner i soffan, med min gosiga pläd, värma på te och tycka lite synd om mig. För jag känner mig svimfärdig =(.

Inga kommentarer: