måndag 23 november 2009

Solnedgång

Sammanfattning av helgen som varit:
Började med fredagkväll, som blev relativt lugn ändå, men massa godsaker, wwe och lite film och sådär hos Rickard. Lördagen drog jag och Rickard ner på stan en sväng, mest för att strosa runt, innan vi skulle på Betnér. Jag tog en bild (se ovan) från busshålplatsen, i väntan på bussen ner till stan.

Betnér var helt kanonbra och jag går gärna fler gånger, helt klart. Vi kom hem till Rickard strax efter 20:00 och lite senare dök Fredrik, Linda.F och Johan upp. En helt kanonlyckad lördag och det var längesedan jag hade så enormt kul. Tack alla för en helt underbar lördagkväll. Kom i säng runt 04 eller något sådant. Sent var det iaf =P.

Söndagen blev ganska lugn ändå. Rickard och jag gjorde ett "nyttigt" ryck bort till Mariehems C, för att panta burkar, inhandla lite mer onyttigheter och pizzor. Med andra ord, en typiskt söndag, så som den ska vara =).

Idag känner jag mig väl ungefär så som jag förtjänar att känna efter en helhelg. Men, det var det helt klart värt. Nu laddar jag inför morgondagen och får se vad den har att erbjuda. Bla, ska jag till AF och se om dom lyckas förvåna mig, positivt, för en gångs skull.

Ha en fortsatt trevlig måndagkväll alla ! ! !

Inga kommentarer: