fredag 13 november 2009

Fredag den 13

Ni har väl inte glömt att det är "Fredag den 13" idag? Det hade jag i åtanke hela veckan, att denna dag skulle komma, men just idag var det som bortblåst. Iaf fram till att allt började jäklas för mig. Började med att jag skulle pilla bort en ögonfrans som hamnat vid ögat. Detta ledde till att jag självklart körde in hela jävla nageln in i ögat. Så, nu ser jag ut som ett halloweentroll, med ett vänsteröga som är rödsprängd, pga att jag spräckte några blodkärl.

Därefter tog jag mig in till stan och skulle hämta ut en blankett hos Soc. Självklart hade dom stängt, så jag tog min livlösa kropp till Biblioteket istället och tänkte skriva ut blanketten där plus kontoutdraget. Jahapp, nästa smäll, givetvis så fungerar inte bibblans eminenta skrivare *suckar*.

Sista otursgrejjen (än sålänge) var vid min sista anhalt på "Hemmakväll", då jag varit på övervåningen för att kolla om jag hittade någon film att hyra (vilket jag inte gjorde). På väg ner, så fastnar jag självklart på något magiskt sätt i trappsteget och flyger framstupa nerför. Piiinsaaamt.

Så, nu ska jag hålla mig inomhus resterande tid som är kvar, så inget mer oförutsett händer. Fast, känner jag mig själv rätt, lär jag kunna lyckas med ett och annat även inomhus. Håll er uppdaterade via min blogg för vidare händelser ;O).

Inga kommentarer: