fredag 20 november 2009

Trubbel i paradiset

Det här med barnsjukdomar på nya tekniska prylar är nog för många ingen nyhet. Jag har tidigare radat upp alla de problem, som uppdagats med min "stora kärlek". Problem, som har varit till synes rätt så harmlösa.

Precis som med ett förhållande, så blundar man lätt för små egenheter till en början, bara för att man inte vill inse sanningen. Så är också fallet med mig och min Nokia N86. Men, nu har jag fått nog ! ! !

Efter en trevlig sushiträff med Rickard, så började min mobil genast att krångla.Den började med att vägra känna av knapplåsfunktionen. Hur mycket jag än försökte stänga och öppna luckan osv osv. Därefter, när jag kom hem, så tyckte mobilen att jag visst har hörlurarna inkopplade, fast dom ligger i fickan på jackan och mobilen här på köksbordet.

Ok, det kanske funkar om jag startar om mobilen, men nej då. Jag kan inte ens stänga av skiten. Ingenting vill fungera länge. Den känner inte av när jag öppna linsluckan till kameran heller.

Va fan är det här för skit ?!?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej jag heter Hanna och läser sista delkursen i interkulturell pedagogik på södertörns högskola i Stockholm. Jag skriver just nu min C uppsats och du verkar vara en person jag söker. Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig. Kontakta mig på hanna8448@gmail.com så berättar jag mer. Mvh Hanna